Saturday, January 8, 2011

NONI BSY SYAMPOO


Syampu BSY Black Hair Magic adalah produk ajaib. Ianya mudah dijual kerana kesan penggunaannya dapat dilihat dalam tempoh 10 minit sahaja. Siapa pun akan terpikat apabila melihat rambutnya hitam berseri, lembut dan menghapuskan kelimumur dalam tempoh 10 minit sahaja.Ulangan jualan sentiasa berlaku kerana khasiat produk ini meyakinkan penggunanya. Rakan sekeliling akan kagum dengan keterampilan wajah baru anda.Enzim mengkudu pula amat berkesan kepada pelbagai jenis penyakit misalnya masalah kulit, kencing manis, darah tinggi, gout, resdong, barah, gastrik, buah pinggang dan lain-lain.


CARA PAKAI SYAMPU BSY
1. Memakai sepasang sarung tangan (bahagian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali)
2. Basuh rambut anda yang berminyak & keringkan, kemudian lembapkan sedikit rambut.
3. Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit.
4. Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda berseri.

Sebelum dan selepas bershampoo selama 10 minit
WARNA HITAM ADALAH DARI WARNA SEMULAJADI BIJI NONI

TESTIMONI SYAMPOO



Setelah menggunakan shampo BSY rambut pengguna semakin lebat walaupun baru menggunakannya sebulan sahaja. Lihatlah gambar diatas perkembangan rambut beliau selang sebulan selepas menggunakan shampoo.


LAGI TESTIMONI SYAMPOO




Selepas 10 minit sahaja menggunakan shampo pengguna menikmati kesan pemulihan rawatan rambut yang sangat luarbiasa termasuk perubahan warna dan rawatan kulit kepala.

HARGA PASARAN : RM 200 SEKOTAK (20 PKT SYAMPOO)
HARGA PESONA : RM 150 SEKOTAK ( 20 PKT SYAMPOO) Harga termasuk postage
Untuk menjadi ahli, sila hubungi 019-7769900.

No comments: