Thursday, January 13, 2011

NONI ENZIME

Produk hebat ini mampu memulihkan pelbagai jenis penyakit yang menyerang manusia akibat dari ketidakstabilan sistem hormon dan antibodi manusia yang lemah.berikut antara contoh-contoh masalah yang telah dibantu setelah mengunakan noni enzim ini.



PANDANGAN HADAPAN

BELAKANG SEBELUM DAN SESUDAH 2 BULAN 

Seorang pesakit Psorasis kronik yang telah berusaha selama 4 tahun mencari rawatan akhirnya pulih dari masalah kulit yang teruk setelah mendapatkan enzime noni . Dengan mengamalkan noni selama 2 bulan kini penyakit beliau telah semakin pulih. Beliau telah disahkan oleh doktor pakarbahwa tiada rawatan yang mampu memulihkan penyakit beliau tetapi kini mampu tersenyum bangga dengan keadaan semasa. INGAT! dalam hadis ada mengatakan "setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati". berusahalah kita mencari rawatan dan jangan terlalu percaya 100% pada kenyataan doktor kerana mereka juga manusia yang tidak mampu melawan kehendak takdir.


LAGI TESTIMONI PESAKIT PSORIASIS YANG MENGGUNAKAN PRODUK NONI ENZIME.



APAKAH RAWATAN UNTUK PENYAKIT KENCING MANIS? 
Sebelum tahun 1921, tiada ubat-ubat tertentu untuk merawat penyakit ini. Pada masa ini terdapat ubat-ubat untuk mengawal penyakit kencing manis dan ini memberi peluang kepada pengidap-pengidap penyakit ini untuk meneruskan kehidupan yang biasa. Rawatan untuk penyakit kencing manis adalah melalui kawalan pemakanan.Makanan yang anda makan memainkan peranan yang penting dalam kawalan penyakit kencing manis. Adakalanya, kes-kes yang tidak teruk, dapat diakwal melalui jagaan makanan sahaja. Kini kami dapat membantu menyelesai kan masalah kronik rakyat malaysia hanya dengan mengunakan produk hebat kami ini.

Testimoni adalah dari Rangkaian Pesona sendiri.

SEBELUM

SELEPAS SEMINGGU MAKAN NONI ENZIME

TESTIMONI KEDUA PESAKIT KENCING MANIS



TESTIMONI STROKE

TESTIMONI PSORAISIS

HARGA PASARAN : RM 40 (50ml), RM 190 (200ml)
HARGA PESONA : RM 30(50ml), RM 150 (200ml)
Kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi ahli/pengedar produk yang ajaib ini sila hubungi 019-7769900


No comments: