Saturday, March 21, 2009

NATASYA

Natasya - Sabun Herba
Sabun pembersih yang mampu menanggalkan kekotoran juga sel-sel kulit mati tanpa merangsang epidermis serta mengawal keseimbangan lembapan semulajadi kulit disamping menghalus dan menyegarkan kulit muka.
RM 14.00
HARGA PESONA : RM 11.00
Krim Herba Natasya (6g)
Krim Herba dihasilkan dengan kaedah Teknologi Nano menggunakan kombinasi ramuan terpilih dan herba untuk membantu mengatasi masalah kulit seperti jeragat, jerawat dan cela tanpa pengelupasan dalam masa yang singkat.
RM 29.90
HARGA PESONA : RM 25.00

Natasya Krim Pelindung UV SPF25 (15gm)
Krim Pelindung UV SPF 25 Krim Pelindung UV SPF 25 berasaskan herba-herba semulajadi dan juga ekstrak bunga terpilih dengan SPF 25 serta mengandungi UVA/UVB untuk melindungi kulit daripada kesan sinaran ultra UV yang merosakkan kulit serta menjadikan kulit muka kering dan berjeragat. Ia juga mempunyai agen pencerah yang dapat mencerahkan kulit dalam masa yang singkat, memudarkan kesan parut serta membantu menutup pori-pori kulit yang terbuka dan mengembalikan keremajaan kulit agar kelihatan segar, halus dan nampak berseri sepanjang masa. Krim ini tidak berminyak dan sesuai untuk semua jenis kulit.
RM 39.00
HARGA PESONA : RM 33.00


Natasya Toner
Toner Toner Natasya dihasilkan daripada ekstrak timun untuk menyegarkan serta menutup pori-pori kulit yang terbuka. Ia juga membantu mengekalkan kelembapan kulit supaya seimbang agar tidak terlalu berminyak selain daripada dapat merehatkan kulit wajah. Toner ini boleh dipakai 2 kali sehari
RM 18.90
HARGA PESONA : RM 16.00


Natasya Gold - Repairing & Whitening Soap
Mangandungi Teknologi Nano untuk membersihkan tanpa mengeringkan kulit kerana ia dihasilkan daripada gabungan losyen pembersih yang dapat menghilangkan debu, minyak berlebihan serta kotoran lain dengan cukup berkesan.
RM 24.90
HARGA PESONA : RM21.00


Natasya Gold - Toner (60ml)
Toner pelembut untuk melembut dan menghaluskan kulit muka,
RM 39.90
HARGA PESONA : RM 33.00

Natasya Gold - Krim Pelembap (30ml)
Menguatkan daya ketahanan kulit daripada tindakbalas alam sekitar terutamanya untuk mengelakkan daripada berlakunya kekeringan kulit.
RM 59.90
HARGA PESONA : RM 50.00

Natasya Gold - Krim Herba
Krim malam ini mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam serta parut pada kulit muka tanpa sebarang pengelupasan.
RM 59.90
HARGA PESONA : RM 50.00

Natasya Gold - Krim Pelindung UV SPF30
Pelindung UVA/UVB untuk melambatkan proses penuaan akibat sinaran cahaya matahari.
RM 69.90
HARGA PESONA : RM59.00

Natasya Bedak Asas (10ml)
Bedak Asas Natasya diformulasikan khas dengan daun teh hijau untuk mengatasi masalah kedutan serta menutup parut-parut jerawat dan kesan jeragat. Ia juga dapat menjadikan warna kulit muka sekata, semulajadi, tidak berminyak dan tahan lama disamping bertindak sebagai pelindung daripada sinaran. Selain itu, bahan yang terkandung di dalam Bedak Asas mampu merawat kulit dari dalam agar kelihatan cantik berseri. Boleh dipakai pada waktu siang dan malam setiap hari. Sesuai untuk semua jenis kulit . Cara penggunaan Selepas menggunakan Krim Pelindung UV SPF 25 atau Krim Pelindung SPF 30 (Natasya Gold), sapukan Bedak Asas secara rata pada keseluruhan kulit muka sebelum bersolek.
RM 25.00
HARGA PESONA : RM 21.00

Natasya Gold - Skrub Muka
Teknologi Nano dapat membersihkan kulit muka dengan efek yang lembut dan memberikan kesan yang memuaskan. Sel-sel kulit mati dan bintik-bintik hitam pada kulit mampu disingkirkan.
RM 48.90
HARGA PESONA : RM 41.00

Natasya Gold - Vitamin C Serum *Kod D
Serum diperkaya dengan Vitamin C, sejenis antioksidan yang sungguh berkesan bagi melindungi kulit dari kerosakan disebabkan radikal bebas.
RM 22.90
HARGA PESONA : RM 19.00

1 comment:

cuya said...

pduk natasya ni memang ok..sy pakai lam masa singkat kulit dh licin n cantik...krim herba n toner memang ok..now de beli serum baru nak try..hopefully ok le.......cuma tak tahu nak pakai cmner...